ponedeljek, 18. april 2016

DIY zeliščni vrt na majhnem balkonu

Če bi lahko spremenila eno samo stvar v svojem domu, bi bil to moj balkon. Pogrešam zelen atrij, kljub temu, da je bil najemniški. Ni lepših spominov od tistih, ko smo vsako pomlad na sveže posadili zeliščni vrt. Dišeča zelišča, nabrana direktno iz lastnega vrta in uporabljena za tisoč in eno jed, da izboljšajo vsak obrok - to moram spet imeti, pa čeprav sredi betonske džungle! In tako sem prišla na idejo, da si letos naredim čisto pravi zeliščni raj na pet kvadratnih metrov velikem balkonu. Ker nisem želela postavljati ničesar na tla zaradi prostorske stiske, je obstajala še druga rešitev: stena! Nikjer še nisem videla česa podobnega, ampak sem imela jasno vizijo, zato sem šla po nakupih...

Kupila sem pet lončkov, vrv, pritrdilno palico in zelišča.












Ker so imeli lončki na spodnjem delu luknje, sem jih zapolnila s Pattexovimi blazinicami, da se izognem možnosti, da bi pri zalivanju voda tekla iz luknje lončka in po steni. Pritrdilno palico sem kupila v Ikei in je v bistvu čisto navadna kuhinjska palica, kamor po navadi obešamo razne pripomočke za kuho.












Ko je bila palica pritrjena, smo se lahko lotili presaditve zelišč iz plastičnih v lončene lončke. Veliki M je bil ves čas v veliko pomoč in je z veseljem sodeloval pri vseh korakih ˝montaže˝.












Na koncu smo okoli vsakega lončka navezali vrv in obesili na palico. Enostavno, priročno, lepo in poceni.












Stroški izdelave zeliščnega vrta:

- pritrdilna palica 5€
- lončki 3,5€
- zelišča 6€
- cel klobčič vrvi 5€ - porabila sem jo samo en majhen del, zato je dejanski strošek cca. 0,5€

Imate tudi vi prostorsko stisko na balkonu in prazno steno, ki kliče po nečem unikatnem in uporabnem? Poskusite z izdelavo zeliščnega vrta na steni! Navdušeni boste nad preprostostjo izdelave, maksimalno izkoriščenim prostorom in svežim vonjem zelišč, ki so vsakič na dosegu roke, ko jih potrebujete za v lonec :)

Ne pozabite poročati, kako vam bo uspelo!

xoxo, Nilijuška

Če želite biti obveščeni o najnovejših objavah Nilijuške, jo spremljajte na Facebook strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar